Carry out

Äntligen en ny video med Justin Timberlake!
Å va vi alla har längtat visst?

Carry out heter låten och är ett av spåren på Timbalands album "Shock value 2", personligen en av mina favoritlåtar på de albumet...

Så vad ska jag säga om videon?
Jag gillar den! Känns skönt att den e lite streetig av sig, delvis e de kul att se Justin i någonting annat än kostym (men bli inte besvikna, han har det också, och jaa han klär alltid i de!) Sedan är ju låten någon slags skum liknelse mellan en snabbmatsdrivetrough och... sex? De finns ju bara 2 snubbar som kan ro iland den idéen och dessutom göra en riktig bra clublåt av de!

Jag har ju inte heller några problem med sexiga lättklädda brudar, sålänge de görs på bra sätt osv. Jag menar de e popmusik de ska ju vara såhär härligt komersiellt!!

Vad tycker du?? Döm själv...

Enjoooooy:



Någon mer än jag som tänkt på att denna mumsbit borde släppa ett nytt album detta eller nästa år? Förmodligen inte. Anyway - han brukar ju ta ungefär 4 år på sig att göra ett album... Justified 2002, Futuresex/lovesounds 2006... Whaaaaat 2010?? Förhoppningsvis får vi något riktigt trevligt att bita i till sommaren alternativt hösten... hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0