Do some shopping

Åh fick värsta feelingen idag av att inhandla någonting riktigt fint till mig själv

Tittade i en tidning i helgen och såg en snygg annons från Miss sixty - dom gör väldigt snygga saker tycker jaag... kanske att man skulle unna sig någonting fint från dom?



Borde inte jobba idag - med tanke på att jag jobbat... 7 dagar i sträck nu. Men jag måste bara få dansen till konfirmanderna klar! Den gnager i mitt inre ooch den e faktiskt nästan-nästan klar! Ska på läger med dom i helgen och då ska vi försöka lära oss hela, yey! Dom är väldigt duktiga, men och andra sidan är de ganska mycket kvar på den... vi får se helt enkelt! Den ska vara helt klar då iaf!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0