Första mars

.. idag är det första mars - yeey!
Varför yey? Den här dagen har ju inte börjat hipphurray direkt...

Jo för i mars kommer stora saker att ske! Jag kommer att bli rik, och någonting väldigt stort kommer att ske för gynnar mig karriärsmässigt... de har jag bestämt! Och därför kommer det att bli så... de känns faktiskt jättekul! Väldigt uppmuntrande... just eftersom jag på något vis går omkring i något slags moln hela dagarna... en bubbla jag inte kan ta mig ur. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att ta mig ur den... men just nu är jag ganska nöjd, på något vis, med att bli dragen ut i verkligheten, av något av mina jobb tex. Då försvinner den ett tag... de e skönt

De borde göra så att jag vill jobba mer... vara på jobbet med mina ungdomar hela tiden eftersom den här bubblan då tillfälligt försvinner... men jag tar mig bara inte för, utan sitter bara här som jag e helt emo...

Men don't worry som sagt - den här månaden... de kommer hända jättemycke då, de vet jag... så mycke bra saker som kommer göra mig så lycklig!

Idag SKA jag jobba... jag måste... jag har så mycket att göra. Ta mig ur bubblan... har fått tillbaka min förkylning under helgen. De suger, för jag måste göra en dans... de e kul, yey, men bubblan sabbar... ajja jag kommer igång snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0