Mamma time

Heej!

Idag har jag varit och döpt 2 av mina konfirmandrar, de va en jättefin liten tillställning. Eller jaa - de va såklart inte jag som döpte dom, de gjorde en arbetskollega till mig som är präst. De e ju bara dom som har berättighet att döpa folk inom svenska kyrkan... men jag var med, läste lite böner och annat. De va trevligt!

Annars har jag läst ganska mycket idag, och tänkt... tänkt massa på livet... i allmänhet bara. Ibland behöver man göra det tror jag... i slutändan har det varit bra och positiva tankar iaf! 2010 är mitt år

Var på stan i fredags som skrivet och strosade omkring... köpte mig en jättefin liten plånbok, precis som jag letat efter, från Björn Borg. Ni får se sen nån gång... köpte också en kavaj, och en jättefin tröja... De fanns sååå många fina kavajer, jag trodde jag skulle krevera, have a litte look på en del fina kavajer/tröjor jag sååå gärna ville ha så de kliade i fingrarna:

Men till sist så blev det i alla fall dessa jag gick hem med:




Fina vaa??

Den gråa koftan är jag dock så extremt sugen på så jag inte vet om jag kommer kunna hålla mig ikväll då jag och mamma ska till Kista och shoppa lite, och titta på bio tillsammans

Ska snart åka... så jag tror jag ska gå och bättra på min makeup och ladda bilen med skivor... yey!
Hade på mig min nya gråa kavaj på dopet idag, jag kör den nu också... jag bara älskar kavajer och skjortor. Har alltid gjort de men de har blivit så reaktion när man haft dom på sig så jag inte riktigt velat... sen studsar jag ju mellan denna nörd-stela-stil och min streetstil, tror folk har svårt att hänga med ibland^^

Filmen blir i alla fall Remember me, och jag hoppas innerligt att den är så bra som den verkar! De verkar vara en riktig Jessica-film och jag hoppas den innehåller ovanligt lite ljudeffekter (ni vet en sån här film som är... långsam, verklighetsnära och vacker) Hoppas den kan leva upp till de, har ganska höga förväntningar! Och det är upp till bevis för huvudrollsinnehavaren Robert Pattinson - kan han skådespela eller är han bara sexig??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0