Noll energi

Jag har verkligen noll energi just nu... de känns tugnt att gå upp^^ Och efter minsta ansträngning blir jag stenat trött... blää - måste vara all sömnbrist som tar igen sig nu, mår ruttet, känner mig nästan sjuk... nej de får faktiskt ta och gå över, jag jobbar hela helgen!

... de känns som att jag till och från har svårt att andas. Saker som gnager i mig, olustiga känslor som jag försöker skjuta bort och hantera samtidigt. En snurrig karusell som gör mig något illamående^^ Vill ta lite paus och avstånd samtidigt som jag känner att om jag inte tar tag i alla mina tankar och känslor så kan jag inte riktigt få någon vidare harmoni i kroppen.

Neej - nu känner jag inte för att skriva meer, ska bara dricka te och typ sova, tills jag ska till jobbet. Slö-Jessica, yey!

Hoppas ni har det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0