Not myself tonight

Christina Aguileras brand new single "Not myself tonight"



What do you think??
Spontan reaktion från min sida:
Jag har alltid uppskattat Christina mycket som artist, tycker hon är otroligt talangfull - hennes musik håller alltid måttet. Tycker låten är bra, känns lite Eurythmics om jag får säga de själv... me like. Känns dock inte riiktigt så fresh som jag trodde de skulle göra. De e fresh, men jag trodde nästan hon skulle tagit en större twist... kind of.

Favoritdel hittils är lätt bridgen;
"Cause I’m doing things that I normally won’t do
the old me’s gone I feel brand new
and if you don’t like it fuck you"

Do-o-o-o är ju bara såå... skönt att sjunga, mjao! Gillar den mer och mer efter varje lyssning, yeey, ser fram emot videon, lite Christina i livet, de gör allt så... kaxigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0