Notting hill

Vilken skön dag idag!
Har varit och solat en liten snabbis... sen duschat lääänge och gjort inpackning, rakat benen mm. Nu sitter jag med en läppmask och chillar framför datorn... ah!

Var ju på bröllopsmässan igår... de va väl trevligt. Asså Natta va jättesöt i alla klänningar och glänste verkligen på visningen, de va väldigt roligt att se!



En söt bild på Natta, hoppas de e ok att jag lägger upp den?? Du får hojta annars...
Men over all - gå omkring och titta på massa porslin, blommor, tårtor mm och bli påprackad massa foldrar om detta med glada "Åh ska ni gifta er??" till mig och Peter då man mest inser att nej, jag orkar faktiskt inte ens längre säga "Heh neej och om vi ska de nån gång om 10 år så blir det troligen inte med varandra"

Så ah- man var väl sådär lagom intresserad... men Natta va iaf söt så jag e glad att jag gick dit!

Kvällen va chill... satt med en gäng vänner och tittade bland annat på melodifestivalen... de va väl sådär?? Kan man kanske säga... sen va de Notting hill - avgullig film, även om Hugh Grant inte är någon direkt favorit... utöver den filmen. Kan man någonsin ledsna på den helt? Troligen inte^^ Den e så otroligt... söt-slick-romantisk så man bara går under

Nu tror jag att jag ska läsa litee kanske, va länge sen jag hann de, även om jag nästan alltid skriver att jag ska gå och läsa här i bloggen. De kommer alltid någe emellan^^ Men inte nu (hopefully^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0