Redhead

Ok ang Twilightböckerna, jag typ avskyr karaktären Bella. Hon är helt fruktansvärt vidrig... bah vilken jävla människa, someone kill her! (är i tredje boken... spoila inte pls) Och jättekonstigt att min berlock armband innehåller både ett "kristallhjärta" och en varg. Vad är jag för jävla undercover-fan?? Nej tack. Hoppas ingen lägger märke till den cheesy detaljen, jag gillar mitt armband...

Idag har varit en härlig dag, har varit ute och sprungit lite på morgonen, ätit bra mat och frukost - fast jaa i omvänd ordning såklart^^ Har aldrig gillat att springa, tråkigt liksom... men nu tycker jag de e skönt. De e varmt, svettigt och på de viset småäckligt men i övrigt skönt. Älskar hur den kalla vinden åker ner i lungorna och att riktigt känna hur ens hjärta jobbar och pumpar hårt i bröstet på en.

Har btw röda slingor i håret idag, supersnyggish om jag får säga de själv! Jag har ju färgat lite löshår i brunt som jag tänkte sätta i permanent ett tag meen... e inte hundra på om jag är helt nöjd med den bruna nyansen. hade kanske velat ha lite mörkare? Ah får see... kanske att jag sätter i de röda permanent ett tag istället?

Nu blir det ännu en kopp te och sen ska jag nog till jobbet... är ledig imorgon, och på fredag är deeeet
Pilgrimsfärd!! Ser egentligen inte fram emot de jätte... har bara otympliga klänningar att välja på att bära, eftersom de e 1300-tal och yuuuup, jag är tjej... Böh är fortfarande scared från förra årets färd i min bebisblåa baronessaklänning, i lera, å lite snö, och ännu mera lera... i mina lajvskor som knappt har nån sula. Mmh - fresh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0