Shopping

I just l♥♥♥ve my life ibland asså!

Vaknade imorshe och kände att jaa, idag vill jag verkligen unna mig någonting fint! Sagt och gjort begav sig mamma och jag iväg för att kika lite i affärer... ih - kom hem med hela 2 par nya jeans från Fornarina som bara var sååå snygga - ljusa och låga, skitsnygga fickor!! Ett par var så låga i midjan så de va ett halleluljah-britneyspearsimaslave4youreturnslåga-moment

Hittade också en ursnygg tröja, och ett par jättestöa pumps - också från Fornarina, blir så glad, dom levererar alltid asså!!

Sedan hittade jag en jäättemysig tjocktröja från Peak performance som är grön. Den va på rea
Stod i omklädningsrummet och tänkte att huur ofta unnar man sig en tjocktröja med riktigt ruggigt bra kvalite?? Typ aldrig! Dom kommer alltid i sista hand... men no moore!

Ska ta kort på allt men jaag... har inte orkat ikväll! Lär ju ha på mig ett par av jeansen och ev. peak-tröjan imorgon... den kommer sitta så varmt och bra under min jeansjacka!

Ovan är btw bara en egobild jag tog på mig själv tidigare - egopic for the win jag har inte en kamera med en extra lcd-skärm på framsidan för intet^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0