"Snyggt ass"

När jag gick i centrum och hade handlat och hämtat ut paket från HM och lite annat stuff så gick jag förbi några ungdomar som satt och chillade, over all i mindre centrum stirrar folk lite på varandra kan jag känna. Eller så stirrar folk bara på mig?? Anyway - så precis när jag gått förbi så hörde min mamma som gick straxt efter mig (jag har ofta en slags förmåga att gå något för fort i jämförelse med mitt sällskap - jag försöker jobba på de...) att en av killarna sa "snyggt ass" till sina kompisar. Jag blev typ asglad! Ville typ gå tillbaka och tacka^^ Jag menar jag får bortskämt ofta komplimanger, busvisslingar och sånt, jättetacksam, bortskämt van som sagt - men asså har typ aldrig hört att någon faktiskt spanar in mitt ass - liksom... vilket ass???

Hahaha^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0