Sött te

... sött te, alltså inte sötat te, utan ni vet... te med smak av till exempel ros och vanilj, som jag sitter och smuttar på nu. Kom att tänka på de tidigare, precis innan mamma skulle till jobbet. Skulle göra lite te så sa jag att jag va sugen på något sött efter lunchen, så därför valde jag dehär ros-teet



... helt osötat. "Hmm" fort igenom huvudet... att det är vad jag anser vara sött... te, med rossmak, med lite mjölk.
Jag har verkligen noll sötsug^^

De e skumt dedär - att vissa har så stort sötsug och behov av sötsaker. Andra av salt tex. Jag blir jätteofta sugen på fetaost, chips eller brännvinsost eller annat som över lag är väldigt salt. De e nästan så man ska wikipedia på dedär senare...

Men inte nu - för nu är när som helst min lunchrast över, ska jobba hemma en stund nu innan jag ska tillbaka till jobbet, har en del ärenden att uträtta!

Ha det så bra,
hoppas du får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0