Trött

... för övrigt känner jag mig ganska trött... några vänner och bekanta är ute just nu. Gör stan hela natten, till och med hiphop-event. Jag bangade... de känns rätt faktiskt. Behövde vara hemma efter jobbet och göra ingenting... imorgon är jag  l e d i g ! !

Känns sååå skönt!
Tänkte åka in till stan och strosa omkring helt för mig själv, behöver de. Behöver andas lite... luft! Jag älskar Stockholm så mycket, jag måste befinna mig i innerstan mer för min mentala hälsas skull!

Tänkte gå omkring, bland annat till Siba, Applestore, kanske Telia... ska också titta efter lite kavajer och underkläder på HM... sedan tänkte jag hinna hem med någon eventuell ansiktsmask eller så till mina bakfulla vänner^^

Ska också hinna förbi den här fantastiska pappersbutiken vid Östermalmstorg för att införskaffa lite saker inför ett marknadsföringsprojekt inom kyrkan... jag och Lovisa har kommit på några jättebra ideer, och tänkte göra en presentation på de på nästa möte, såå... jag ska pyssla lite med de - de e jättespännande, konfaraggning på en heelt ny nivå vill jag lova!!

Känns spännande att vässa pennan och tänka marknadsföring igen - tack grafiska design kursen, just lovin it!

Men nu tänkte jag gå och sova... läsa lite. Vila mig bara. Behöver de så innerligt! Mitt vis att ta hand om mig själv just nu. I mån av tid vill jag faktiskt ut och springa också... vet inte om de blir imorgon men kanske lördag innan eventuellt jobb... workwork!

Eftersom jag är så seg på att ladda upp bilder så bjuder jag på en bild på Ian Somerhalder som spelar Damon Salvatore i serien The vampire diaries, bara för att jag tror att han e min favoritkaraktär från serien, iaf hittils... varför vet jag inte riktigt.



Tror dock de handlar om att the good guys i denna serie än så länge är tämligen okomplicerade, ganska stereotypiska "enkla" karaktärer. Jag är inget jättefan av simpla, förutsägbara karaktärer länge med tanke på att jag nördat fantasy och vampyrer i typ...9 år av mit liv?? Jag gillar dom, dom är nödvändiga, men just nu känns dom såå... klassiska och förutsägbara. Damon är en lite mer intressant karaktär så att säga...

Godnatt sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0