What the f***

Wtf... jag. har. ätit. för. mycket. idag. ÖH!!

Fattar inte... hur jag kan, jag mår så illa... jag har ätit föör mycket idag... under hela dagen. De får inte plats i magen, vet inte vad jag ska göra, får typ panik för jag är föör mätt - ångeeest^^

Snälla magen smält maten snabbt jag orkar inte meeeer...
Tacksam för ilandsproblem javisst men snällaaa!!!

Har varit med Emma ikväll efter jobbet... jättemysigt, vi har pratat massa film och musik mm och druckit massa te och... ätit? Massa -suck-

Har också jobbat massa idag, fått jättemycke gjort så jag är jätteglad och nöjd - och trött! Ska nog gå och läsa lite faktiskt... har inte läst på ecigheter känns de som, så har inte kommit så långt i den tredje Twilight-boken som jag håller på med. New moon släpps ju på film nu på lördag - så tänkte att jag skulle ta och se den! Enligt boken verkar ju mottot "män är objekt" leva flitigt med nakna bringor överallt så de ska bli spännande att se hur mycket fjortissnusk filmen innehåller^^

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0