HEMMAKVÄLL

Ååh min första riktiga hemmakväll är NU! Sitter och myser vid datorn med hjortonglögg med tända ljus, mm va härligt! Efter min behandling gick jag lite på söder, hittade bland annat ett regnskydd för väskor (awesome kommer kunna ha min Louis oftare nu!) och två små ljuslyktor vi kan ha hemma!

Gick också in på Glitter och såg att dom gjort en kopia av vanten jag har - så alla som gillar och efterfrågar vart jag köpt mina gosevantar kan nu hitta liknande på Glitter! Ni vet dehär vantarna:

Jag köpte mina online för länge sen hos en tjej som hade en blogg, som tillverkade dom. De e verkligen supermysiga och varma! Vet inte hur Glitters e men de ser nästan likadana ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0