MEG

För nåra dar sen va jag med kompisar och vi myste och kollade på Disney-filmer. Vi kom att prata och tänka kring vilken disney-karaktär som vi liknar. Efter en stunds funderan kom jag fram till...
Vi kanske inte är så lika rent utseendemässigt, men är inte Meg lite av en innåtagerande, utåt sätt ibland lite kylig men väldigt attraktiv kvinna som har en del kärleks-bagage som fått henne att bygga massa diverse mentala murar rent känslomässigt? Samtidigt som hon är en hopplös romantiker inombords som verkligen gör Allt för kärleken? (vänner, family osv)

Jag har bara inte träffat min Hercules ännu (och vill inte göra på ett Bra tag heller, men när den dagen kommer kommer mina vänner säkerligen få stå ut med månaders av "inte kär, inte jag?" haha) Vem är du lik?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0