MÖGELALLERGI

Nån här som e mögelallergiker??
Kom nyligen hem från ett läger, superförkyld med feberkänslor, som vanligt... wait??

Det slog mig i helgen att de tre senaste gångerna jag besökt vår lägergård har jag alltid blivit såhär superförkyld, grov nästäppa, hosta och feberkänsla. Googlade mögelallergi och fick reda på att det ger samma symptom... nu vet jag inte om de finns mögel i vår lägergård eller inte, ingen annan har reagerat, men också verkar mögelallergi ganska ovanlig... bad i alla fall vaktisen att kolla om man mögeltestat huset... kan ju vara ett mystiskt sammanträffande bara?

Nu e jag hemma hos min mamma i alla fall och stannar nog över natten... ska se Vampire diaries som började i fredags(!!!) då jag var borta på lägret... ih va spännande!
Hoppas ni haft en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: MikaelJ

Låter som det tyvärr är en mögelallergi du har när du skriver upp symptomen. Just feberkänslan och nästäppan känner jag igen då av egen erfaren av mögel.

2011-11-21 @ 12:14:35
URL: http://stygians.blogg.se/
Postat av: MikaelJ

Min mögelallergi brukar hålla i sig olika lång tid beroende mängden och typ av mögel jag varit utsatt för :( men max en vecka brukar dom sitta i för mig. Oftast blir det nån dag.

2011-11-21 @ 14:31:04
URL: http://stygians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0