RALPH LAUREN

Heej!
Ljusterapin gick väldigt bra. Satt och läste om Chanel och drack te - underbart! Svängde omkring på stan en del med, förälskade mig i lite SNÖ-smycken och tänkte eventuellt unna mig något efter löning... var in och shoppade second-hand med och hittade ett underbart armband från Ralph Lauren. Hade inte tänkt köpa något egentligen - mest sukta efter fantastiska väskor i väntan på ljusterapin, men så såg jag de och va bara tvungen å testaa...

Så satt de som en smäck på min lilla handled och med tanke på hur fint och min smak det är och hur bra de sitter (armband brukar oftast vara för stora för mig och glida av) så kunde jag inte motstå de!

Visst e min kamera bra btw? De e min Samsung. Liten kompaktkamera liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0