TO THE CITY

Heej!
Har haft en jätteskön segmorgon och mest planerat inför kvällen och hur jag och mi roomie ska hinna med all städning och inhandling, matlagning osv. Det kommer bli superbra tror jag!

Jag flänger som vanligt runt på stan och ska bland annat spela in lite grejer till Sofia församlings facebook-sida och till min sångpedagog!
Lyckliga jag som har en vän och roomie som är en riktig hemmafixare och inte räds för varesig trixande med elkablar eller rensa avelopp - vilken superkvinna right??

Såhär ser jag ut just nu, redo för stan!

Bra färger ändå för att vara min mini-pcs webcam? Sitter i köket, ni ser ju inte så mycke av bakgrunden, men ska komma ihåg att ta lite foton på vårt hem nån dag snart så ni får se!
Talk to ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0