Aroma

Jag bara älskar god doft... har nästan alltid doftljus eller doftolja i mitt rum/Daniels lägenhet... Brukar ge bort de som små minigåvor när jag känner för att ge någon en liten present. De är så extremt rogivande och harminskt Synen av tända ljus tycker jag också får en lugnare och mer harmonisk...


Mina all time favorite favoritdofter är nog vanilj, japansk körsbärsblom och liljekonvalj - mmm så ljuvligt de luktar!

Har funderat flera gånger på att gå på sån där aroma-terapi, låter precis som min grej som älskar doft! Tror de ska bli en ny grej 2010 - jag ska verkligen försöka ge mig själv lite mer spa! Massage, hot stone terapi, aroma, manikyr, lerbad mm. Man gör på tok för lite sånt!

Ska göra en liten ansiktsmask på mig själv nu bara för de, åh älskar att vårda mig själv, både själ och kropp 
Och fixa mina naglar lite... fila dom och måla dom osv... mh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0