Asdålig

Heej

Har varit ganska dålig på att uppdatera... ursäkta! Känner mig så trött... konstigt nog, tycker jag sover så mycke...

Har hunnit med att vara på personalavslutning, de va väldigt roligt, på flera olika plan^^ Sen idag har jag varit med mamma, lillebror och Daniel i Kista centrum och gjort den årliga julklappshandlingen! Hittade en del fint som jag hoppas de jag ger dom till blir glada över... Sedan hittade jag en tröja på New yorker till mig själv...

 

Den e jättemycke mig tröja!

Vi såg också "En julsaga" i den nya animerade versionen med bland annat Jim Carrey. Annonseras som 3D - thats a fucking lie, men annars var den bra... jättebra, kommer nog bli en del av samlingen av versioner jag har på just "En julsaga". Ni vet den av Charles Dickens? Yes... dehär var inte den bästa versionen jag sett, men den var bättre än vad jag trodde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0