Coming true

Lätt bästa svenska idol-låten ever:



På klippet framförd av de årets vinnare Daniel Lindström... grymt bra röst! Vad hände med honom liksom? Sist jag hörde honom sjöng han på svenska... vaddå vaist off en av Sveriges bästa soul-röster??

Och btw någon som såg Agnes på årets idol-final?? Shiiet, har alltid tyckt att hennes yttre har sinkat hennes otroliga röst... hon har ju alltid, entligt min mening, känts lite mesig och töntig. Ni vet ingen riktig karisma?? Och aa mesig helt enkelt... mjao USA har gjort henne gott kan jag lätt påstå, äntligen en het ung kvinna, finally!!



... någon mer än jag som funderade på om stackarn hade problem med halsen? Huvudklangen var ju inte vad den brukar...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0