En dag i taget

"They can say whatever
Imma do whatever
No pain is forever
Yup, you know this"

... de har varit en bra dag idag, trots att jag är allmänt nerstämd pga mitt nyfunna singelliv... vill inte skriva om de här i bloggen men de e klart att det är väldigt svårt. Jag hade en väldigt underbar pojkvän...

Har varit i Barkarby idag med min mamma och lillebror... försökte shoppa men hittade ingenting... ruttet va?
Fick dock veta att korv har sin färg pga att den är rökt... så jag åt en korv, första gången på länge, haha!

Imorgon ska jag iväg och köpa en ny datastol iaf... och kanske något annat om jag hittar de... snart ska jag va lite med Emma... de är härligt. Sysselsätta sig!

Har ni sett blogg-ica-reklamen?
Säkert... men om ni inte har de, så länkar jag den här, den e ganska träffande...



Hoppas ni haft en bra jul och har en härlig ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0