Gott nytt år



Får alltid lite nyårsångest... man tänker på året som varit och vad som kommer ske nästa år osv. Hur man utvecklats, vad som hänt osv...

Tror jag kommer minnas tiden med Attraction mycke... och Glambabe nu då. Mycke musik detta år. Christian Wals släppt nytt album. De va sweet... spelningen på Nalen va riktigt bra! Daniel såklart... vi gjorde så mycke tillsammans. Yasuragi bland annat... riktigt mys!

Mycke handlar såklart om kyrkan med... har verkligen börjat jobba där på riktigt liksom... massa ansvar och pedagogik och underbara ungdomar!

(sen kommer man säkert minnas av MJ dog... shiet liksom? To sad...)

Så nästa år... De kommer bli såå otrooligt mycke musik! Har sagt hela året att det kommer ske någonting under 2009 som verkligen kommer att generera i att jag äntligen kommer igång med min musikkarriär! Nu har de hänt, så jag ser otroligt mycke fram emot 2010!!

De e väl de enda jag vet... jag lär ju äntligen hitta en egen lägenhet också, inne i stan nånstans, great! Förmodligen kommer jag bli ännu snyggare än vad jag är nu (om de går vill säga) Kommer nog resa en del pga musikarriären, men har redan planerat lite för övriga resor...

Slutsats? 2010 är MITT år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0