Grå korv + plutläppar

Blöph... ikväll åt jag lite av korven jag och mina jobbarkompisar gjorde... (öh bildbevis mm finns längre ner i bloggen) Den va faktiskt skitgod, även om den såg väldigt äcklig ut... vilket gör en otroligt oroad över vad det faktiskt är i korv man köper i affären då den ser vääldigt annorlunda ut, och jag med 100% säkerhet vet att den korven vi gjorde innehåller de man förväntar sig att korv ska innehålla... hmm.

När jag hade ätit en bit, mamma smakade med, så sa jag att "Neej nu orkar jag inte mer, åh den var så maffig så fullproppad med kött" Hmm vänta e de inte vad korv ska vara? Alltså - samma mätthetskänsla av en liten hemmagjord korv som man får av typ 3 kokkorvar på stan... HUR ÄCKLIGT ÄR INTE KORV börjar man ju då undra...

Har haft lite småfrossa hela dagen... börjar småskämmas lite för snöbadandet igår, tror min kropp tog väldigt illa vid sig... uöh! Men jag laddar med mycket sömn och värmekudde - mys

Ursäkta att jag är så dålig på att lägga upp bilder, vet inte vad jag kommit in i för svacka, haha, tar ju en del bilder bara att jag latar mig... får ta och skärpa mig!



Här är en brutal bild på, kanske främst, mina läppar, med bildtexten "Restylane what??" Hah jag menar, vem behöver vare sig lipplumber eller restylane/silikon i läpparna när man har sån här plutteknik?? Den e grotesk, överdriven, skriv fula kommentarer om ni vill, den e rolig - jävlar va mjuka och goa mina läppar ser ut, jag e grovt PRO på att pluta!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0