Julklappar

Ooh... har bara köpt julklappar till mig själv hittils... sucky right??

Har köpt ganska mycke kläder... och mer blir de. Förstår inte hur jag ska ha råd med alla mina frestelser?? Sedan idag har jag beställt lite saker från nätet... en julklapp till mig själv(??) och lite till andra personer... de e därför jag inte kan berätta vad de e jag köpt, utifall någon jag känner läser den som ska få den... hihi. De e bara en liten sak men väldigt fin

Kanske ska fråga mamma om hon vill ge mig den presenten... liksom från henne, men aah, jag har köpt den själv... förstår att de e svårt att köpa julklappat till mig, jag köper ju allt jag vill ha själv liksom... tycker de e dags att byta roller nu känner jag, brukar försöka köpa gåvor till mamma ofta - jag menar jag tjänar ju egna pengar nu och mamma har ju tagit hand om mig hela mitt liv!

Jag och Daniel ska iaf ge oss själva en resa av något slag... så inga direkta julklappar till honom. Men jag kanske tänkte köpa något litet iaf... eller, de har jag redan faktiskt^^ Och han till mig skulle jag misstänka, han bad mig att undvika att kolla i garderoben till varje pris, för han hade en hemlighet där... hoho. Undra va de kan vara...? Jag har en liiiten misstanke, men aa man får se


Nu drar jag iväg till Daniel... ha de så jättefint
(min kamera ÄR verkligen bäst... den och jag går så fint ihop!)


Vad önskar ni er i år btw?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0