Lip plumber

Va tror och tycker folket om Lip plumbers??

Jag har testat ett par stycken... en del tycker jag känns obehagliga i halsen faktiskt... jätteläskigt! Lite som en slags allergisk reaktion... urläskigt! En del, eller ganska många faktiskt, tycker jag inte ger någon effekt alls!



Fick låna denna av Jennie när jag var iväg och... neej, juste ja, ni får tyvärr inte veta om allt spännande jag haft för mig de senaste veckorna! Men snart snart lovar jag

Tycker iaf att den fungerar jättebra... men den känns lite stickig om man tar på hela läpparna... jag brukar bara ta lite i mitten så man får lite mer put på läpparna... jag har ju redan stora snygga sexiga läppar liksom!

Hade iaf tänkt att köpa en sån... funderar även på att köpa deras "Lash injection" och en slags inpackning för läpparna så att dom håller sig supermjuka!

Vet ni känner mig faktiskt lite småsjuk... tror jag ska ta lite Echinagard... är supertrött och har ingen matlust... bara sover och sover men är fortfarande trött... hm. Tror jag slet ut mig lite förra veckan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0