Nyår

Var i Enköping idag... heh. Gick in på Åhlens för att försöka hitta nya smycken... mina händer är så nakna nu, kan knappt tänka på alla vackra smycken jag fått... men inte längre kan ha. Åh en sida av mig vill bara skrika och gråta och skriva av mig här om hur ont det gör i mig att inte ha mitt hjärta här, åh jag undrar bara hur han mår, but I'll be okey...



Heh... jag måste skrika "Hej jag är utböling" eller någe... Fanns inga smycken hur som helst... i hela Enköping... eller aa ringar e vad jag behöver... klarade inte av att känna mig så naken, ringarna gjorde sig påminda via sin frånvaro... köpte 2 ringar från Åhlens egna märke... 128:- kostade dom. Jag skrattade lite när jag kom tillbaka och köpte dom "Haha de e ju ekonomiskt i alla fall... hade tänkt mig en summa närmare denna med minst en nolla efter sig" Vi pratade lite om Åhlens i stan och att hon kände sig stressad när hon va i Stockholm... sen önskade hon mig ett gott nytt år i Enköping. Såå rar!

Så nyår i Åhlenssmycken... förlåt! Inget fel på de men... neej kan inte prata om mina ringar mer jag blir så jävla nere för att vara ärlig... pratar med Natta på msn nu. Ska väl kanske försöka... spela mer sims, eller titta på någon rolig serie, för att tänka på annat...

Nyår blir i Karlstad med Jennie, Mattias och troligen också Emma. Eller jag ska iaf sova hos henne... hoppas hon joinar oss under kvällen/natten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0