Rädda radion

Alla knoddar som gillar att hänga i Kungsträdgården, här e någe för er - troligen de sista för detta år! En gratis-konsert som fixas av NRJ och kallas "Rädda radion!"

Nu på torsdag den 17 december klockan 1700! På scen står
  • E.M.D.
  • Dead by April
  • Darin
  • Erik Grönwall
  • Martin Stenmarck
  • Sarah Dawn Finer

    Tycker de låter jättekul - om jag hade varit lite yngre, alternativt varit taggad på Kungsträdgården-spelningar hade jag absolut gått! (hmm vart e efterfesten..?) Har slutat gå på sånna event för läänge sen, varje gång jag går förbi Kungsträdgården då de e någe jippo känns de som jag jobbar utan att jag faktiskt har någon egentlig "rätt" att gå fram och fråga alla kids vad de pysslar med och försöka locka ifrån dom ölburkarna^^

    Här hittar ni länken till NRJs hemsida där dom skriver om eventet!


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0