Snö ljus och korv

Jag har gjort någonting heeelt otroligt! Jag har gjort korv!! Nu menar jag inte stekt korv som Emma trodde först... utan verkligen gjort korv!! Big time asså... Två av mina jobbarkompisar fick för sig att det nog va en bra idee att göra de och samtidigt ha ungdomsledarmöte... ha ha. Sagt och gjort liksom... Visste att ingen skulle tro vare sig mig eller Peter, jag menar, vi e väl kanske inga jättetalanger på mat... hm. Så vi dokumenterade allt^^





De va riktigt coolt, men ganska äckligt också... hur de smakar får vi veta sen när vi äter den, just nu ligger allt i Mattias kyl och saltas...

Va fint de har snöat idag, visst?? Åh va mysigt de e... hoppas de håller i sig, vore så härligt att få lite vitt på marken!  Sitter och myser med en kopp te just nu... aah sweet!

Var i jakan med mamma tidigare idag... handlade en del fint på HM, ni får se sen... ska försöka ta lite kort på de sen! Gick in på MQ men de fanns för många frestelser där, så jag var tvungen att gå innan jag skulle falla för dom och handla upp mina sista kronor^^

Åkte också till IKEA - alltid kul! Köpte lite småsaker till Daniel och Marcos lägenhet... tänkte åka dit tidigare än vad dom kommer hem ikväll och fixa lite där, som en slags överraskning! Jag menar, jag är där så ofta men betalar ingen hyra eller någonting... så jag har köpt lite småsaker jag ska fixa med + att jag hade tänkt att damsuga och torka av bokhyllor och sånt... dom jobbar ju så mycke så dom hinner knappt städa


Köpte bland annat lite olika ljus till dom... och en ljuslykta jag hade tänkt att ställa i Daniels och mitt sovrum... taklampan e trasig såå tänkte investera i en säker ljushållare man kan ha lite större ljus i!

Nu ska jag nog göra en liten ansiktsmask tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0