Unstoppable

Vad tycker ni om Kat Deluna's nya singel "Unstoppable"?



Personligen får jag ganska dåliga vibbar over all från Lil Wanye... dessvärre. Han e säkert duktig men aa jag gillar honom faktiskt inte...

Snygg standard video... skulle kunna förvänta mig något lite mer spännande från Kat, hon har väl redan haft sin period då man kan göra dessa "marknadsföringsvideos" då man bara ska showa off att man är snygg osv för att folk ska få en bild av en... kunde varit lite roligare... sedan är hennes ansiktsform inte ultimat till fluffigt stort hår... hon e ju klotrund liksom - de raka håret e way more sexy tycker jag!!

Låten e bra tycker jag... riktigt party-material, hamnar nog i mobilen nu till förfesten... ska iväg till Spiderdogs ikväll, mm love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0