Vad tillhör er jul?

Vad är era jultraditioner? Hur ser eran jul ut?

Detta år har jag verkligen hällt i mig isvatten... de e så gott och friskt, och till skillnad från en del så blir jag jättesugen och törstig efter kall dryck när de e kallt ute... skönt med en riktigt vit jul va?

Sen... varje år, glömmer familjen att tänka på julmusiken... de e hårt att erkänna men min familj har inte speciellt många julskivor... de e som att just det glöms bort i allt stök! Jag har 2 julskivor... Nsync och Christina Aguilera, hah! Nsync har en betydligt mer klassisk julskiva med vackra stämmor och ganska klassiska låtar... såå. Den rycker alltid ut som en slags stand-in... som nu varit i så många år så att det är de som är traditionen(?)

Ständig julklapp till mig, min familj och släkt lyssnar på Nsync - hah!
(de e en bra julskiva även om man inte gillar Nsync... min lillebror har stått ut utan gnäll i 7 år... ok?)

Igår hade jag, mamma, pappa, Basse och Daniel lite julmys eftersom han är i Flen idag, såklart! Vi gav presenter till varandra och åt gott och så... av Daniel fick jag ett Lush-paket, aw alltid Sen fick jag Ed Hardy doftljus... heelt otroligt, visste inte att de fanns... haha. De finns verkligen allt i Ed Hardy och Christian Audigier... tss.

 

Ljusen och vår julgran... myys!

Dagen till ära blir det William Rast jeans, tröjan minns jag inte vartifrån den kommer, kanske WE? JL? Shitthesame kind of, haha, den e vit och fin! (Har 2 nästan likadana tröjor så jag minns aldrig vilken som kommer vartifrån... nån e ett lite finare märke medans den ena e typ.. ett ganska regular... ajja strunt samma som sagt!) Smycken från bl a JC, Dyrberg&Kern, Guldfynd och Snö of Sweden!

 

Nu ska jag äta lite gröt,
GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0