-

Asså förkylning sucks... jag är så jävla stenad to be honest, börjar tvivla på att detta endast kan vara pollen... Drar mig för att gå till jobbet. Lunkar omkring hemma och har klädkris. Leggins blir det i alla fall, känns som mjukisbyxor, ser bättre ut - perfekt när man inte känner sig hundra.

Ok jag måste bestämma mig för när jag ska lämna hemmets trygga bo... klockan... halv 4 ska jag vara på jobbet som senast ok?? Då va de bestämt. yes. Hade gladeligen varit hemma om jag 1) inte legat på minustimmar 2) haft så förbannat tråkigt och känt mig ensam

Jag menar... jag hade ju varit på minustimmar om jag åkt till London, men wtf de kan vara värt en Londonresa, kan de vara värt en jävla förkylning - hell no^^

AH jag ska väl fortsätta försöka hitta någonting jag kan ha på mig som jag tycker känns bekvämt, och som inte ser urdumt ut... wish me luck^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0