2012

... allt var bäddat för en bra film. DEN SÖG!
De va ju laddat för en så bra story... men faaen, 2012 är ju en rövdålig film! Så förutsägbar, så amerikanskt dålig och så jävla... ointressant. Orelevant. Fan va dålig den va...

Förr i tiden brukade man ha tråkigt på långfredagen för att minnas hur Jesus Kristus led på korset... De har jag och min familj idag praktiserat när vi såg på filmen 2012. Please vilken prövning... Tack Gud att den e över!

Men nej, jag tänker inte sluta min långfredag på detta vis, det vore hädelse näst intill! Jag måste se en bra film, göra någonting roligt, för guess what de e 2010 och vi vet att Jesus uppstod bla bla bla vi kan fira i förskott yeeey!

(asså jag blev STÖRT uttråkad... lång som fan va filmen också. What a waste of time...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0