A beautiful mess

Ajj va min fot sticker... den har somnat. Mööh!
De va härligt på jobbet idag... först va de lite jobbigt tyckte jag, men jag blev på bra humör senare... Var ute och sprang efter jobbet. Känner mig faktiskt ganska nöjd att jag gjorde de, va så trött efter en 11 timmars dag. Blöh!

Imorgon kommer faddrarna ha hand om väldigt mycket, jag ska väl mest... nissa omkring. Mjao va ont jag har i min rygg btw... borde verkligen gå iväg till någon... ih vilka knutar jag har...



Har fått svar från Tech music school också, lite info ang. auditionen, känns kul och spännande faktiskt... Om man kommer in gills det tydligen i hela 18 månader så de e ju luugnt... skulle typ kunna börja söka nu och ändå börja plugga om ett år... cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0