"A double shot at love"

Ok... har legat framför tvn heeeeeela dagen. Damn... trodde jag skulle bli rastlös. Icke!
Känner mig bättre... lite iaf. Har ätit... allt jag känt för typ, bara för att få något i mig. Min mage har tagit bra hand om de, yey

Har roat mig med MTV där jag sett eh, hela säsongen av "A double shot at love" med "The Ikki twins". Interlligent tv. Not. Hyffsat underhållande ändå... de verkar va tämligen sympatiska människor de där två.



Kärlek... vilken skit! Höll jag på att säga... men nej, så e de ju faktiskt inte... men mycke drama, hjälp hjälp. Positivt är dock att jag verkar ha tillräckligt lite av sånt drama i mitt liv för att orka se de på tv. Jag brukar aldrig palla de annars^^

Vet ni de e så skitigt i mitt rum. hade definitivt städat om jag inte varit för trött... bah! Får ångest, måste fan göra någe åt de...

De hade gått bra för mina konfirmander iaf, soo glad to hear

Hur har er dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0