Ångest

"Det som händer i Studierum 2 stannar i Studierum 2"
Vänligen notera att detta, efter idag, även gäller Storstugan och hobbyrummet... eh. Why god why? Today was a freaky day... De va ju trevligt, men mjao mina ungdomars hormoner får mig att svimma.

Kom hem, tittade på Vampire diares, de e braa... inget slår Buffy, men wtf^^
Heh hörrni idag har jag spelat bas... Spelade Beautiful av Christina Aguilera. De gick väl kanske inge vidare, men kul och lärorikt var de^^

Nu är jag sååå trött, så bah jag måste sova... juste, jag erkänner, jag skulle inte banga ett ekorregos med Robert Pattinson, it's true, it's true... bu.hu. Or whatever^^ (tur att jag inte videobloggar, jag är sjukligt trött^^)



Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0