Bara jobb

Känns som att jag jobbar dygnet runt just nu... de går i sånna vågor på mitt jobb. Vissa perioder har jag huur mycket som helst och kan jobba hela tiden. Vissa perioder känns det som man rullar tummarna... just nu är jag definitivt inne i en jobba-jättemycke-period.

Det är iof en arbetsform jag gillar, lite projektartat liksom, och inte nine-to-five, men just nu känner jag mig lite småmätt på ansvar. Lyssnar på Not myself tonight och drömmer mig bort till en kväll tillbringandes på en nattklubb så jag verkligen kan känna den låten i hjärtat. Ahh...

"Someone call the doctor cuz' I lost my mind
Cuz Im doin' things that I never would do-o-o-o"



Kolla vilken fin frisyr jag hittade på en bild. Hmm... vad är jag för j**la undercover-wannabe egentligen??
Ajja bra smak iaf

Nu ska jag iväg till jobbet,
hoppas du får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0