Busniess woman

"Im sorry for the times that I made you scream
for the times that I killed your dreams
for the times that I made your whole world rumble
for the times that I made you cry..."

Val. När allt kommer omkring så väljer man ju det ena eller det andra. Det finns det man väljer, och genom det det man inte väljer. Och jag kan säga att jag är ledsen, för allt och alla jag inte valde, för att kunna välja någonting annat. Men jag ångrar ingenting...

Det var ett tag sen jag verkligen tog mig tid att ransaka mig själv. Tänka igenom... mitt liv, eller snarare, det liv jag haft hittils... mitt korta liv. Det låter så klyschigt att säga att jag upplever mig fått uppleva mycket. Men eftersom jag aldrig delar med mig av allt till någon, så lär jag väl aldrig få möjlighet att jämföra antar jag? Vad nu det skulle tjäna till anyway. Upplever man sig haft de tufft så har man väl antar jag...

Jag upplever mig nog haft det bra. Jag har gråtit mycket men jag har skrattat mer - och det är väl ändå det som spelar någon roll i slutet av dagen right?

"It's too bad, but that's me
what goes around comes around, you'll see
that I can carry the burden of pain
'cause it ain't the first time that a man goes insane
and when I spread my wings to embrace him for life
I'm suckin' out his love, 'cause I, I'll never be nobody's wife "

Det är en djungel det där, att lära känna sig själv. Att förstå sig själv, varför man är som man är och vad det gör med en som person och hur det påverkar en. Känns som att jag är inne i en period då jag inte orkar fundera på det... vart man kommer ifrån. För... I don't care, cuz it doesnt matter. All that's matters is where Im at.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0