Cadillac records

Åh... de var en bra film. Jag uppskattar verkligen bra filmer. Det är en så härligt befriande form av kultur, när den görs på rätt sätt. Sitter och lyssnar på Etta James och njuter av good old times music... bockar av ännu en fantastisk film med Adrian Brody, han är verkligen en grym skådis. Beundransvärd.

Ett kort litet klipp med Etta och Christina. Har inte forskat i det men Etta är ju uppenbarligen en favorit hos Christina. Gillar klippet, det får mig att småle och drömma om att i framtiden få sitta bredvid någon jag beundrat och växt upp med musikaliskt. Kanske Christina? Who knows.



Egentligen är jag väl lite mer Aretha än Etta, även om jag gillar dom båda, men tänkte ändå posta en favorit av Etta, med kvällens filmtittande i åtanke, I'd rather go blind.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0