Ego-kick

Ego-kick-tips) Gå omkring halvnaken!


Så ofta jag kan så älskar jag att gå omkring i små träningsshorts och sportbh. Det känns befriande för mig, både själsligt och kroppsligt.

Älskar du din kropp?
Finns det något bättre än att gå omkring and show it off och beundra sig själv i spegeln då och då? Om än bara hemma för sig själv.

Älskar du inte din kropp?
Då är det verkligen på tiden att du börjar med det, NU! Oavsett vad du har för kroppsform och typ så finns det saker med just ditt utseende som är vackert och fint! Jag tror så mycket missnöje över sånnahär saker grundar sig ur hur man väljer att se på saker och ting. Väljer du att se på dig själv negativt? Eller väljer du att se på dig själv positivt? Att jag älskar min kropp är inte ett resultat av perfektion - det är ett resultat av inställning angående perfektion! Att vi alla har någonting vackert och fint!

Framhäv det du älskar, dölj inte det du ogillar. Dvs ge det du gillar med dig själv all fokus. Och för att helhjärtat kunna ta reda på detta och börja utforska detta - så tror jag att du behöver utsätta dig själv för... dig själv. Lär dig älska spegeln så att säga. Se dig själv med positiva och klara ögon. Var i kontakt med din egen kropp, rör dig, se dig - bli medveten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0