Fix och fika

Åh vilken härlig dag!
Har precis klivit ur duschen - aaah! Har tränat på crosstrainern, den e verkligen bra! Har man ekonomi och utrymme är den verkligen att rekomendera!

Har också hunnit med att börja packa inför lajvet... de e ändå inte så stökigt i mitt rum som man hade kunnat förvänta sig. Känns skönt! Hoppas verkligen att vädret kommer hålla sig såhär fint och torrt - tänk på mig under första maj då ni säkert sitter och festar nånstans. Då leker jag 1300-tal i skogen och sover i militärtält. Mysigt - men också ltie småjobbigt^^

De e som sagt mycke att fixa... så jag ska väl göra mig i ordning, äta en sen lunch och sen åka till jobbet för att ta hand om lite stuff, ah de e bara några dagar kvar!

Hoppas ni får en underbar dag
Vad ska du hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0