Förvirrad

... innan de egentliga inlägget börjar... where the fuck kom mina 243 unika besökare jag hade under gårdagen?? Och varför? Eller är de bara fel på statistikmätaren? Hmm...

Anyway. Jag vet att jag är i obalans just nu. På flera plan. Och... jag jobbar på det, I really do. Och jag ursäktar mig, ifall det inte märks ibland, jag lär mig också... Tack alla som står ut och stay strong så länge. Jag känner mig ganska upp och ner, hit och dit just nu. Vissa dagar är super, andra skit, vissa båda. Men som sagt... jag jobbar på de.

Nog om de här nu. Ska gå å sova snarast, upp och jobba imorgon. Har fått min copterfilm nu med, har applicerat den på min telefon - så får vi se imorgon hur de blir - men jag antar, förväntar mig och hoppas att den är helt perfekt!

Ehm... jupp. Tafatt inlägg. Im out
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0