Gucci-bag

Ikväll när jag ska ut ska jag premiärbära min nya Gucci-bag - ih exiting



Jag älskar mitt liv - jag känner mig framgångsrik inom alla områden jag önskar! Jag har ett fantastiskt jobb, underbara vänner och en strålande artistkarriär framför mig

Jag jobbar hårt och jag får vad jag vill ha, ah kan livet vara ljuvare?

Jag är så tacksam för att jag har någon magisk förmåga att fokusera och jobba hårt för de jag verkligen vill ha. Vissa människor verkar ju ha lika mycket vilja - men svårare att sätta det i handling. Det har alltid varit en direktkoppling för mig, av sig själv, och jag tycker inte att det är jobbigt, bara kul och givande!

Tror kvällen kommer bli jättetrevlig. Alldeles behagligt lagom. Behöver ha med mig en extra tröja så jag inte fryser när jag går till tåget sen, så därför behöver jag en markant större väska än min lilla svarta jag alltid annars brukar ha.

Nu ska jag iväg till jobbet, byebyebye
Vad ska du göra idag?


Kommentarer
Postat av: Cecilie

I dag skal jeg i bursdag så skal jeg ta sol med noen venninner etter det! :-)

2010-04-28 @ 13:00:18
URL: http://galninger.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0