Kul... not

Kul... kul som inte alls!

Jag... har husarrest idag - eftersom jag inte vet om jag haft magsjuka eller inte, så är jag en eventuell smittohärd redo att förpesta världen. Kul att man skulle haft Aesthetic awards idag med sin konfagrupp... jag vill typ gråta. Seriöst.

När jag har en bra stund kan jag sitta vid datorn och typ skriva här, alt spela sims, alt kolla coolstuff.se eller någon annan rolig hemsida. På coolstuff kan man om man e lite nördig, as myself, kolla runt bland massa coola prylar. Jag har bland annat köpt nån for mav värmekudde jag tänkte ha på lajvet, så jag slipper frysa om tårna på natten. Check it out:



Och förutom faktumet att jag är hemma, mår så pass dåligt så jag anser att sitta vid datorn är jobbigt, så har jag brutal ångest för att jag inte kan vara där med mina konfirmander och andra ledare. Känns som att jag sviker dom och lämnar dom i sticket... men vafan tjänar det till att känna så? Ingenting. De e värdelöst faktiskt. Så jag ska försöka att inte känna så, och bara fokusera på att bli bra igen så att jag kan komma imorgon. Ska be och hoppas och tänka på dom här hemma, vet att det kommer gå jättebra för dom!

Nu blir det väl... guess what?
Tvsoffan... sova bort dagen. yey. Måste försöka äta någonting... -suck-


Kommentarer
Postat av: Una

Åh.. krya på dig sis! miss u.. <3

2010-04-17 @ 12:35:50
URL: http://ualeksic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0