Kvällens make

Ok tillbaka från området... ett litet jättemysigt område. Satte mig på en sten och andades lite... skönt! Imorgon gäller det... men det är ganska kallt, jag tror sannerligen att jag kommer... frysa ihjäl. Jag kanske inte klarar att sova i "ledartältet" utan får smyga in till ungdomarna ändå. Tanken var väl att dom skulle få busa ifred utan oss ledare meeen... dom är tämligen befriade så det ska väl nog gå bra ändå i värsta fall...

Nu sitter jag och väntar på mat, mmmh! Och ska precis börja fixa håret inför kvällen... jag kör på den lockiga stilen! Jag tror jag ska hämta lite sminktips från Jennifer Lopez gamlagamla look från "All I have"-videon.

Markanta ögon med en snygg eyeliner och rejäl vinge som jag låter fadea upp över ögonblocket som man enkelt kan se på bilden då hon har ögonen stängda. Ögonen känns mer markanta än bara vid eyeliner som följer ögonkonturena, medans den ändå inte blir lika grov som en sotning. Tror det kommer bli jättesnyggt! Kindern och läpparna håller man hyffsat diskreta och fresh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0