Lerbrottning

Jag tycker lerbrottning verkar jättekul, verkligen! Jag tycker om å brottas, de e befriande och roligt, man leker liksom. Lerbrottning gör de hela mer roligt och fånigt. De e min åsikt...

I fredags berättade mina ungdomar för bakom-flötet-Jessica att lerbrottning tydligen är någonting som får alla hetromäns huvuden snurra och övriga delar på kroppen att reagera på naturligt vis vid upphetsning. Ehh?? Asså jag menar lerbrottning, l e r b r o t t n i n g - folk kladdar omkring med lera, inte Shakira-video! Asså jag förstår att tex. Detta är sexigt, de tycker ju jag med:





Men och andra sidan e ju inte något av dedär lerbrottning i mina ögon, utan musikvideo-sexy-ler-dans eller någe sånt. Lerbrottning är typ:



Mmm... sexy. Eller??
I think NOT - men och andra sidan så är jag ingen hetro man. Meen seriöst, DE kan ju inte merparten av män gilla, seriöst?? Shakira är inte lerbrottning, pleeeease^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0