Men vad hände?

Ok jag ska gå och sova... bara en tanke först.
Klädesplagg storlek small har måtten 72-66-72, large 82-76-86. Min kropp 88-67-88. Wtf just happend? Med tanke på att detta är ett återkommande problem i min vardag kanske det är dags att ge upp "det är kläderna det är fel på"-mantrat och ge upp, inse att det tydligen inte är så, gå till en expert.

...Never!
De e kläderna de e fel på, ärligt, jag vägrar inse att min kroppsform är opropotinelig, jag fullkomligt vägrar! Bara så ni vet... jag vet att allas kroppar är olika. Det är inte så att jag anser mig ha den mest normaktiga kroppsformen, men wtf jag ser kvinnor varje dag som verkar ha liknande propotioner, om än en annan storlek. Jag verkar ju vara tämligen petit... hmph!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0