New in town



Eeeh... jag och mamma såg precis en film som heter "New in town". Kort beskrivning av handlingen:
Kvinna jobbar i stor stad, kontor. Kan tyckas lite känslokall. Flyttar till håla. Bondiga bönder gör stereotypiskt bondiga saker, skjuter kråkor och lyssnar på country mm, och har en liten fabrik där typ alla jobbar. Affärskvinnan ska lägga ner den och sparka allt folk. En bonde och hon blir kära. Affärskvinnan känner sympati för byn och alla hjälps åt och fixar så att fabriken får vara kvar. The end.

Jag kan uppskatta och gilla förutsägbara filmen... denna är inte en av dom. Tråkig lam story, fööör trist liksom. No hottie either. Filmen genererade dock en del fyndiga skämt om stereotypiskt amerikanskt beteende, men vaah?

Sen som ett litet ps. Renée Zellweger är ingen favorit hos mig, jag respekterar henne men mer än så är det inte. Hon är definitivt en människa som tillhör kategorin personer som inte passar i smalhet. Men hennes huvudform och storlek ser hon ut som ett bubblehead till den där näst intill läskigt smala kroppen. Man betvivlar om den e hälsåsam och det är alltid obehagligt tycker jag...  neej kurvor for the win i hennes fall! (tycker jag iaf...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0