Ny väst och ring

Väntar fortfarande på mitt nya armband... mh! Måste komma vilken dag som helst nu... idag maybe? Vi får vänta och se... tog mig dock tid imorshe att föreviga min nya gråa väst och min nya ring - have a look:

Gullig va? Tycker den e jättegullig... finns på HM i lite olika färger

Har också exprimiterat lite med min mohawk idag, lockat den och fixat. Den e ganska svår att ta kort på på ett snyggt vis. Kanske få styra upp en fotosession innan den blivit för lång?? Den e ju så snygg

Här är ett försök till att ta kort på den iaf... de jag har gjort är att jag lockat håret och satt upp håret så att allt hamnar på ena sidan. Dvs att den sidan av huvudet som är vänd ifrån kameran är åtsittande. Hoppas ni förstår - annars får ni väl vänta tills fotosessionen^^

Nu ska jag gå till jobbet tänkte jag,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill du se en nystartad blogg om tv? Besök då min sida. =)

2010-04-26 @ 15:03:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0