Reach out

Susar omkring på aftonbladet... Dr Dre ska släppa nytt i år, yeey, hejaheja! Xander i Buffy-serien slåss med poliser, hmm, JK Rowling skriver på en ny bok, hurrey!

Jag är stenat trött må jag säga... idag har vi skapat låtsasvapen, sytt och sjungit på jobbet. De gick jättebra... go och glad, kexchoklad, jag jobbar med de underbaraste små människorna ever

Juste, ni får de va nog, nån måste via mig hur man tar bort vänner på facebook...

Tror faktiskt jag ska gå och sova... möh!
Lika lång dag imorgon också... såå Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Billie

Oh, gå in på personens sida och så har du allra längst ner till vänster "Ta bort som vän"

Jag vet inget smidigare sätt tyvärr...

2010-04-08 @ 01:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0